RENDEZVÉNYEK

Ügyviteli trendek – 2022
Workshop március 24-én kiállítással és networkinggel

Az iroda fogalmát, funkcióját teljesen átírta a Covid. A rugalmas munkavégzés eluralkodott, tér nélkülivé tette a munkahelyeket, felhőbe űzte az adminisztrációt és a kommunikációt. Felgyorsította az adminisztráció és dokumentálás technológiaváltását. Gyökeresen megváltoztatta az információáramlást, a külső-belső kommunikációt, a szervezet folyamatokat, az ügyintézési szokásokat. Kiirtódott az irodai munkákból az aktatologatás, a papírhelyek.

Az érintés nélküli ügyintézés kényszere miatt a hatóságok, államigazgatási szervek is villámgyorsan váltottak. Szinte minden ügyintézés áttevődött a digitális térbe. Az ügyviteli partnerek: bankok, hatóságok, könyvelés, számlázás, ügyfelek, bevallások, fizetési rendszerek adatai hálózatban, láncban kapcsolódnak össze.  Adatrobbanás következett be, hatalmas távlatokat nyitva a metaverzum felé.

Az adat- és kibervédelemnek fel van adva a lecke, ha nem akar csak követője lenni a megnövekedett veszélyeknek.

A cégek az elmúlt két évben informatikai, technológiai fejlesztésre költötték beruházásaik kétharmadát.  Nem, lesz ez másként a jövőben sem. A technológiaváltás diktálta kényszerpályán van ugyanis minden üzleti szereplő.

Előadóink bemutatják a legújabb és leghatékonyabb technológiákat, megoldásokat. A leghasznosabb, leghatékonyabb és minden ügyviteli problémára optimális megoldásokkal készültek. Egy nap alatt teljes rálátást és a gyors döntéshozáshoz segítséget kapnak a folyamatos fejlesztési kényszert értő és abban érdekelt kkv-döntéshozók

Várjuk a kkv-döntéshozókat a március 24-én megrendezendő workshopra! Lehet helyszínre és távolról videóközvetítésre is jelentkezni! Részletes információk a programról és regisztráció:

https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/digitalis-iroda-ter-nelkul/