Online konferencia a PP Konferenciaközpont szervezésében.
Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Akkor az irodai ügyvitelt sürgősen át kell szervezni! A gondot még tetézi, hogy az otthoni munkavégzés miatt alkalmatlanná váltak az eddig jól bevált irodai technológiák?
Az adminisztrációs rendetlenség, dokumentumkezelés még nagyobb problémává vált. A home office megmarad. Új, amunkatársak otthonaira is kiterjedt irodai térhezalkalmazkodó technológiákra van szükség, ahol a rendezettség uralkodik a nehezebb terep ellenére.
A digitális iroda piacarohamosan alkalmazkodott a pandémia okozta új kihívásokra. A rugalmasságot, agilitást elváró igényekre kényelmes, költségeket csökkentő megoldások születtek, a digitalizáltság a cégek többségében rendkívüli méretekben megnőtt, s egyre inkább eluralkodik az irodai munka minden területén.
Időpont: 2021. március 25. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap és még 6 napig megtekinthető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten)
Várjuk a kis- és középvállalati döntéshozókat a napjainkban kikerülhetetlen feladat: a digitális iroda kiépítéséről, az új technológiákról és a költségeket csökkentő, biztonságot adó megoldásokról szóló élő videókonferenciára. Nagyon sok, azonnal hasznosítható, bevezethető gyakorlattal ismerkedhetnek meg előadóink segítségével.