A munkacsoport jelenlévő tagjai három napirendi pontot tárgyaltak meg:
- Stratégia partnerségek átgondolása (meglévő és lehetséges új partnerek)
- Szemléletformálási lehetőségek
- 2019-s kommunikációs elképzelések, ezek ütemezése
A stratégiai partnerségek vonatkozásában szó volt az államigazgatási, a szakmai és a médiapartnerségek eredményességéről, a jelenlévők ezek vonatkozásában javaslatokat fogalmaztak meg a továbblépés, fejlesztés lehetséges irányairól és lehetőségeiről. Legtöbbször elhangzott észrevétel szerint a tagcégek nagyon sok szakmai információval rendelkeznek, melyek nyilvánosságának megteremtésében a Szövetség segítséget tud nyújtani számukra. Ezek az innovációs eredmények megfelelő kommunikációval jelentős üzleti hasznot is jelenthetnek. Ennek érdekében a megoldási javaslatokkal megkeresi a Szövetség a tagcégeket.
A KSZGYSZ tagvállalatai több olyan tájékoztató, szemléletformáló tevékenységet folytatnak, amelyeket szerencsés lenne rendszerben és a cégeknél egy kézben kezelni (honlap tartalmak, menüszerkezet, utalás a szövetségi tagságra, konferenciák, tervezhető együttműködés), így hatékonyabb és takarékosabb fellépésre lenne lehetőség. Ennek részleteit a munkacsoport javaslat formájában előkészíti az ügyvezetés részére.
A 2019-es év kommunikációs elképzeléseiről és ezek ütemezéséről szólva – az előző napirendhez kapcsolódva – javaslat hangzott el egy olyan közös kommunikációs platform kialakítására a KSZGYSZ honlapján, amely proaktív módon tájékoztat és ajánlásokat tartalmaz a tagvállalatok számára programjaik (belső kommunikáció, társadalmi felelősségvállalás, környezetvédelmi szemléletformálás) népszerűsítése, az arról való tájékoztatás érdekében.
A munkacsoport következő ülésére 2019. január második hetében kerül sor.